Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stjålet utstyr - tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stjålet utstyr - tråd

    Hadde det vært en ide om å sette opp en egen "avdeling" for utstyr som har blitt stjålet fra bil?
    Evnt be folk legge ut bilder av det aktuelle utstyret, serienr (om det finnes), hvor det er blitt stjålet i landet, spes kjennemerker på utstyret (f.eks; hakk i venstre hjørne på forsterker ol).
    Reinhardt

  • #2
    god ide
    kommer sikkert sjeldent poster der men (håper jeg)
    Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

    Comment


    • #3
      Støttes! Godt forslag. Får heller håpe det blir lite brukt som Andy sier...

      Kan samtidig oppfordre alle til å ta godt vare på kvitteringer, medfølgende sertifikater og liknende. Ta også gjerne et bilde av utstyret FØR det blir borte, og oppbevar for all del ikke disse tingene sammen med utstyret! Å leie en bankboks koster småpenger sammenliknet med hva du kan risikere å tape på å f.eks. ikke få noe igjen på forsikringen. Den kan også brukes til å oppbevare sikkerhetskopier av filer og andre papirer du ikke vil miste.

      Eller som på film; kontanter man har tjent på uærlig vis eller tilegnet seg fra andre uten deres tillatelse

      Comment


      • #4
        støtter dette jeg og
        www.mitsubishi-klubben.no

        Comment


        • #5
          Syns og dette er ett godt forslag, men det får bli opp til sjefen ^^

          Bare håpe det blir enda mindre aktivt enn Komposittforumet
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Ja, om Esben leser dette, så er det bare å lage en egen tråd for stjålet utstyr. Og et nytt underforum i kjøp og salg som heter "Tilbud fra forhandlere"
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              om det blir sånn med en slik tråd kan det være fint om de ikke blir "bomba" med konduleringer, men heller relevante opplysninger som f.eks; "jeg har nettopp blitt tilbudet en slik vare med de kjennetegnene/ serienr av en bekjent"...
              enig???

              Også oppfordrer jeg ALLE til å ta bilder av serienr på utstyr. Dette er gjordt på 2 min på ALT utstyr før du monterer det!!
              Med dokumentasjon av serienr evnt bilder av utstyr legger du dette ved ved en eventuell anmeldese (som for håpentligvis IKKE kommer til å skje).
              Reinhardt

              Comment


              • #8
                burde vel egentlig være et underforum vel? blir med oversiktlig å finne da istedenfor å leite gjennom en tråd...
                www.mitsubishi-klubben.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mats View Post
                  burde vel egentlig være et underforum vel? blir med oversiktlig å finne da istedenfor å leite gjennom en tråd...
                  ja var underforum jeg mente... skrev "avdeling" jeg da.. hehe
                  Reinhardt

                  Comment


                  • #10
                    støtter..........
                    Mvh Thomas Holmedal

                    Comment


                    • #11
                      helt klart!!

                      Comment


                      • #12
                        støtter jeg og
                        2003` Toyota Corolla

                        Comment


                        • #13
                          dette støttes på det sterkeste. å som en av dere skrev her. lei en bank boks. Den er utrolig grei å ha til forsikringspapirer kviteringer osv. men det største plusset er att kona ikke ser hvor mye penger du har brukt når ho ser kviteringene :P hehe.

                          Har leid bankboks i 5 år nå. å når jeg hadde inbrudd i bilen i 2004 så kom bankboksen godt med da alt av papirer lå der å jeg slapp å leite gjennom absolutt alt av papirer jeg har.
                          MTX Stinger Alpine

                          MTX VW Golf 3 1998 STV.

                          Comment


                          • #14
                            Fikset .................................................. .....
                            test

                            Comment

                            Working...
                            X